နားလည္ေပးပါေနာ္  

April 08, 2008

နားလည္ေပးပါေနာ္

တစ္စံုတစ္ေယာက္ကိုမွ ကၽြန္မ ခ်စ္ခြင့္မရွိပါတဲ့
ေနပါေစေလ ကိုယ္ထူေထာင္ခဲ့တဲ့ ကိုယ့္ရဲ႕အရိပ္ပဲ
အဲဒီအတြက္ ႏွလံုးသားေတြ နာက်င္ရ နာက်င္ရ
ကၽြန္မ ခံစားေနမွာပါ
ေနာက္ဆံုးအခ်ိန္ထိ.....

ပိုက္ဆံထည့္မွ ေတးသံျမည္တတ္တဲ့ ကိရိယာလို
လူေတြကို ကၽြန္မ မုန္းတီးမိတဲ့အခါ
ကိုယ္ျပန္ၾကားရတဲ့ ေတးသံရဲ႕ ခ်ဳိၿမိန္မႈကိုသာ
နားလည္ေနတတ္ဖို႔
အတိုင္းအဆမရွိတဲ့ ၀မ္းနည္းမႈေတြကို
ႀကိုးစားအားထုတ္မႈေတြအျဖစ္ ေျပာင္းလဲပစ္ဖို႔
တကယ္ပါ သူဟာ ကၽြန္မရဲ႕ မီးျပတိုက္ပါပဲ.....

ေအာင္ျမင္မႈ ရွံဳးနိမ့္မႈဆိုတာထက္
မွန္ကန္တဲ့ ရွင္သန္ျခင္းမ်ဳိးျဖစ္ဖို႔
မသိခဲ့တဲ့ဘ၀တစ္ခုရဲ႕ ျပဳမိအမွားေတြကို
အံႀကိတ္မ်ဳိသိပ္ခံရင္း
ကၽြန္မ ႀကိဳးစားစြာရွင္သန္ေနပါတယ္
သူလည္း ေပ်ာ္ႏိုင္မယ္မဟုတ္လား.....

သူ မထုဆစ္ေပမဲ့ ျဖစ္ေစခ်င္တဲ့ဘ၀ပံုစံအတြက္
ကိုယ္တိုင္ခ်ဳံခုတ္ လမ္းလုပ္ခဲ့ရေပမဲ့
ဆူးေတြထိ စူးၿငိခဲ့ရေပမဲ့
မ်က္ရည္စက္လက္ၾကားက ကၽြန္မ ျပံဳးျပေနမွာပါ
အဓိပ္ပယ္ရွိေသာရွင္သန္ျခင္းအတြက္
သူက အသက္သြင္းေပးသူေလ.....

ကၽြန္မဦးေႏွာက္က တားျမစ္ထားတဲ့
ဘယ္တုန္းကမွ မေမွ်ာ္လင့္ရဲတဲ့စကားတစ္ခြန္းအတြက္
သူ႔ရင္ထဲမွာ အၿပီးအပိုင္ျမဳပ္ႏွံထားတယ္တဲ့
ကၽြန္မ ေကာင္းစြာနားလည္ေနပါတယ္
ၿငိမ္သက္တဲ့အေျခအေနတစ္ခုမွာ
ကၽြန္မအနား တိုးတိတ္စြာေနတတ္ၿပီး
ေပ်ာက္ကြယ္ခ်င္ေလာက္ေအာင္ ၀မ္းနည္းေနခ်ိန္မွာ
သူ႔ရင္ထဲ မခ်ိတင္ကဲျဖစ္ေနတာေတြအတြက္
ကၽြန္မ ဒီ့ထက္ပိုၿပီး အတၱမႀကီးသင့္ဘူးေလ.....

ကၽြန္မက အဆိပ္ပန္းတစ္ပြင့္နဲ႔ တူေနမလားပဲ
အျမင္တင့္တယ္ေနဦးေတာ့
သူတစ္ပါးခူးဆြတ္ေစခ်င္ဦးေတာ့
အဆိပ္ပန္းလို႔သိ္လိုက္တာနဲ႔
သူတို႔ရဲ႕ထိခိုက္မႈတစ္စံုတစ္ရာအတြက္
ေရွာင္လႊဲသြားခံရမယ့္ ပန္းေလ
အဲဒီအဆိပ္ပန္းကိုမွ တန္ဖိုးထားခ်င္သူက
ကိုယ္တိုင္ အဆိပ္ခတ္ ခံႏုိင္ေပမဲ့
သူ႔၀န္းက်င္ကိုေတာ့ မပ်ံ႕ႏွံ႔ေစခ်င္ဘူးထင္ပါရဲ႕
ဒါေပမဲ့ သူ အစြမ္းကုန္ေစာင့္ေရွာက္ေနပါတယ္
ေမွ်ာ္လင့္ခ်က္တစ္စံုတစ္ရာမပါဘဲ ေပးဆပ္မႈသက္သက္နဲ႔ေပါ့.....

ကၽြန္မလည္း ဆုေတာင္းေနဆဲပါ
ကၽြန္မဘ၀ အဓိပ္ပယ္ရွိစြာရွင္သန္ရင္းနဲ႔
ခြဲခြာခဲ့တာ ၾကာၿပီျဖစ္တဲ့ အေဖနဲ႔
မသိႏုိင္တဲ့ဘ၀တစ္ခုမွာ အျမန္ဆံုးအတူေနႏုိင္ဖို႔
ၿပီးေတာ့ အေမႏွင့္ သူ ေအးခ်မ္းစြာ က်န္ေနရစ္ဖို႔.....

AddThis Social Bookmark Button


2 comments: to “ နားလည္ေပးပါေနာ္

 

© 2007 - Aye Chan Thu | Design by Amanda @ Blogger Buster